פרויקט רותם שני מתחם הסביון בית שמש יוצא לדרך

מדובר בפרויקט פינוי בינוי בבית שמש שבמסגרתו תוקם שכונה חדשה שתכלול 5 בניינים בני 9-27 קומות עם כ-547 יח"ד בשילוב שטחי מסחר וציבור

רותם-שני, חברת נדל”ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים, תעסוקה ומסחר, קיימה בסוף השבוע האחרון במעמד ראשת העיר בית שמש, ד”ר עליזה בלוך ובעלי חברת רותם שני, דידי ידידיה ואבי טוריסקי, אירוע לדיירי המתחם בה הציגה החברה את תוכניות מימוש וקידום המתחם וכן את התוכניות האדריכליות של הפרויקט בפני הדיירים. מדובר בפרויקט רחב היקף של התחדשות עירונית, הכולל הריסת ארבעת הבניינים הקיימים, שבהם 72 דירות ובניית שכונה חדשה ומודרנית בלב העיר. השכונה תכלול 5 בניינים בני 9-27 קומות עם כ-547 יח”ד בשילוב שטחי מסחר וציבור.

לאחר השלמת הפרויקט שבנייתו צפויה להתחיל במחצית הראשונה של שנת 2024, ייהנו דיירי הפרויקט מתשתיות קהילתיות בטוחות ומטופחות, ביניהם, גני משחק ציבוריים וריאות ירוקות, והכל בלב סביבה ירוקה ומעוררת השראה, המתחברת למרחב העירוני מחד ושומרת על אינטימיות מאידך.

דידי ידידיה, מנכ”ל משותף ובעלים של חברת רותם שני מסר כי,” “רותם שני מתחם סביון” בבית שמש הינו פרויקט משמעותי וייחודי שייבנה באבחה אחת, הן המגורים והן השטחים הציבוריים, במטרה להפחית את זמן הבנייה ולאפשר לתושבים לחזור לביתם החדש במהרה עם כל המעטפת העירונית השלמה. בנוסף, אנו צופים כי הפרויקט ימשוך לעיר בית שמש עניין רב בקרב צעירים, הן מהעיר והן מחוצה לה, הרוצים ליהנות משכונה קהילתית עם נוף פסטורלי של הרי ירושלים וגישה למוקדי תעסוקה מרכזיים”.

באירוע הדיירים שנערך בסוף השבוע האחרון: מימין אבי טוריסקי, יו”ר דירקטוריון ומייסד חברת “רותם שני”, ד”ר עליזה בלוך, ראשת העיר בית שמש ודידי ידידיה, מנכ”ל ומייסד חברת “רותם שני”

ד”ר עליזה בלוך, ראשת העיר בית שמש מסרה כי, “העיר בית שמש מתחדשת. מתחם רותם שני יוצא לדרך וכבר אנחנו מרגישים התעניינות של צעירים בפרויקט. אנחנו רואים בהתחדשות העירונית , ופרויקט רותם שני הוא חוד החנית, הרבה מעבר לפרויקט נדל”ני. עבורנו זהו מהלך חברתי שמטרתו למצב את הפרויקט כמנוע לקידום כניסת צעירים ותושבים חדשים למגורים בעיר. אין לי ספק כי הפרויקט יהיה מוצלח כחלק מהעיר בית שמש המתחדשת”.

מתחם זה מצטרף לשרשרת פרויקטים מצליחים ברחבי הארץ וביניהם: רותם שני ריזורט, רובע מגורים בצפון החדש של נתניה הכולל 206 יח”ד, רותם שני ברנדייס רעננה, שכונת מגורים הכוללת 136 יח”ד, רותם שני we-r רעננה מתחם מגורים הכולל 219 יח”ד ורותם שני גני תקווה השכונה החדשה של גוש דן הכוללת 426 יח”ד.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן