השר פרוש נפגש עם רה”ע ונציגי הקהילות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, ערך היום (שלישי) ביקור בעיר ועקב מקרוב אחר ההתפתחות במוסדות החינוך • בשעות הצהריים הוא נועד לפגישה עם רה"ע ד"ר עליזה בלוך ושוחחו על פעולות למען הצלחת ותנופת העיר.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, ערך ביקור רב רושם בעיר בית שמש, במסגרתו הוא ביקר במוסדות החינוך ואף נועד לפגישה ממושכת עם ראש העיר ד”ר עליזה בלוך אשר הודתה לו על הביקור.

השר פרוש, שלקח חלק באישור בניית 400 כיתות לימוד נוספות לעיר במסגרת תפקידו כסגן שר החינוך, פתח את הביקור בשעות הבוקר בחנוכת מבנה חינוכי בעיר שישמש את מוסדות ‘צאן קדשים’ של קהל עדת ירושלים – מתמידים, ומקור חכמה של חסידות ברסלב. השר שיבח את תנופת ההתפתחות המרשימה של העיר בית שמש, דבר שניכר בכל פינה ופינה בעיר וציין בפני משתתפי הביקור כי הוא מתרשם עמוקות מטיב מבני החינוך ומחזות העיר המרהיבה ומטיב החינוך שמקבלים תושבי העיר.

את הביקור המשיך השר מאיר פרוש בסיור בשלושה מוסדות חינוך בעיר, תלמודי התורה צאנז, זיו התורה ואיילת השחר, וכן בגני ילדים. השר נפעם נוכח כיתות הלימוד המרווחים לצד בניינים של קבע ועודד את המחנכים להמשיך במלאכת הקודש למען דור העתיד.

בשעות הצהריים נועד השר מאיר פרוש עם ראש העיר ד”ר עליזה בלוך לפגישה ממושכת בלשכתה, עם הצוות הבכיר של העירייה ויו”ר אגודת ישראל סגן ראש העיר ויו”ר ועדת תכנון ובנייה שמעון גולדברג, שם שוחחו על פעילות למען שגשוגה של העיר בית שמש שזוכה לתנופה משמעותית בכל תחום ועניין.

לאחר מכן הגיעו עשרות ראשי הקהילות והחסידויות למפגש מיוחד עם השר ורה”ע שם הם הודו שוב פעם על עשרות ההקצאות שהם קיבלו בשבועות האחרונים למען הקמת מבני חינוך, בתי כנסת, ישיבות, סמינרים, גני ילדים ומקוואות טהרה.

במפגש עם נציגי הקהילות נשא דברים השר מאיר פרוש ואמר כי, “בהזדמנות זו אנו חייבים להודות מעומק הלב לראש העיר ד”ר עליזה בלוך שבאמת עשתה מאמצים גדולים בכדי לספק את צרכיהם של כל קהילה וקהילה באשר היא”. השר ציין כי הוא מודה על “הגב שהיא נתנה לנציגים שלנו, ולסגן ראש העיר הרב שמעון גולדברג בכדי באמת לעשות הכל שהקהילות יקבלו את המגיע להם”.

עוד אמר השר פרוש, “סיירתי הבוקר במוסדות החינוך בעיר, נפעמתי מאוד, בשנתיים האחרונות רואים כאן בעיר בית שמש תנופה אדירה בכל הנוגע למוסדות חינוך וכיתות לימוד, זוהי תנופה שלא נראתה כאן מאז ומעולם. חייבים להוקיר טובה על זה לראש העיר”.

השר פרוש ציין בדבריו כי ישנם קהילות שיש להם טענות מסויימות על ההקצאות מחמת תקלות טכניות. “שוחחתי מוקדם יותר עם ראש העיר”, אמר פרוש, “היא הבטיחה שגם בתקופה כזו לאחר פרסום ההקצאות היא תעשה הכל בכדי להיענות לבקשות השונות שלא צלחו מחמת תקלות כאלה ואחרות”.

גם רה”ע ד”ר עליזה בלוך נשאה דברים במפגש עם ראשי הקהילות והחסידויות ואמרה כי המלאכה לא הייתה קלה אך תמיד לנגד עיניה עמדו טובת הקהילות והיא אכן עשתה הכל בכדי לאשר כמה שיותר הקצאות בכדי לספק את צרכי הקהילות השונות. רה”ע הודתה לשר פרוש על הביקור והבטיחה להמשיך לעמוד לימין הקהילות בכל דבר ועניין.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן