ראש מועצת קריית יערים נגד ראש העיר בלוך

ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ נגד ראש העיר בלוך. במכתב ששלח אתמול (רביעי) ראש מועצת קריית יערים אל ראש העיר בלוך, הוא מוחה על הכוונה לשנות את שמה של שכונת 'רמת אברהם' ל'רמתיים'. "בטוחני, שכראשת העיר תעצרי את המהלך ההזוי ולא תתני יד לפגיעה בזכרו".

ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ נגד ראש העיר בלוך. במכתב ששלח אתמול (רביעי) ראש מועצת קריית יערים אל ראש העיר בלוך, הוא מוחה על הכוונה לשנות את שמה של שכונת ‘רמת אברהם’ ל’רמתיים’.

במכתב כותב רביץ: “אני פונה אלייך בשם כל משפחתי ובראשם של אמי שתחי’. “נדהמנו לשמוע שהתקיימה ישיבה בעיריית בית שמש, בה נידונה האפשרות לבטל חלק מהשם של שכונת ‘רמת אברהם’ לשם אחר. השם הזה ניתן על ידי העירייה לפני מעל לעשור על שם אבינו הרב אברהם רביץ זצ”ל, יו”ר תנועת דגל התורה, שהיה ממנהיגי הציבור החרדי ובתפקידיו השונים בכנסת ובממשלה פעל לבניית השכונות החדשות בבית שמש”.

“אין דבר מתאים יותר מלהנציח את זכרו בעיר בית שמש, זה מכבד את זכרו ומכבד את העיר. אין שום הצדקה לחתוך חלק מהשכונה ולהסיר את שמו של אבינו מהשכונה, זה לא מכובד, לא ראוי ולא מקובל”.

עוד כותב רביץ: “תמוה במיוחד שוועדת השמות התכנסה לישיבה ללא זימון בני המשפחה כמקובל במקרים כאלו. בטוחני, שכראשת העיר תעצרי את המהלך ההזוי ולא תתני יד לפגיעה בזכרו”.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן