שכונת רמת אברהם. צילום: באדיבות המצלם

ניצחון לסילברסטיין: ‘רמת אברהם’ לא תשנה שמה לרמתיים

היועץ המשפטי של העירייה קיבל את עמדת יו"ר דגל התורה בעיר, ישראל סילברסטין, וקבע כי הדיון שביקשה ראש העיר בנוגע לשינוי שם שכונת 'רמת אברהם' לא יתקיים מחר כפי שרצתה ראש העיר.

היועץ המשפטי של העירייה קיבל את עמדת יו”ר דגל התורה בעיר, ישראל סילברסטין, וקבע כי הדיון שביקשה ראש העיר בנוגע לשינוי שם שכונת ‘רמת אברהם’ לא יתקיים מחר כפי שרצתה ראש העיר.

הודעתו של היועץ המשפטי לעירייה מיקי גסטוירט, באה בעקבות מכתב ששלח סילברסטין לראש העיר, ובמקביל גם אל הייעוץ המשפטי שבו דרש להסיר מסדר היום את סעיף אישור שינוי שם שכונת ‘רמת אברהם’

במכתבו כתב כי “השבוע התקיימה ישיבה ודיון בוועדת שמות כאשר בזימון נכתב שהדיון מדבר על קריאת שם לשכונה ובפועל מדובר על שינוי שם של שכונה וכפי שידידי חבר המועצה הרב יוסף גולדהירש העלה בדיון בוועדה”.

עוד הוא כתב במכתב: “שינוי שם של שכונה מצריך פרסום ואפשרות להתנגדויות מה שלא נעשה במקרה דנן, ולכן מכיוון שהייתה פה שגגה (או חלילה הטעיה) בכינוס הוועדה, אבקש לזמן מחדש את וועדת שמות לדיון על שינוי שם לשכונה וכן לתת זמן ואפשרות לפירסום על מנת לאפשר לתושבי העיר להביע את עמדתם בנושא, כנדרש בחוק”.

לסיום דרש להוריד מסדר היום את הפרוטוקול של וועדת שמות שדנה בעניין. הבוקר (שלישי) בעקבות המכתבים ששלח, הודיע היועץ המשפטי לעירייה, כי “מדובר בהחלטה ראשונית אשר אכן המחייבת פרסום ומתן הזדמנות למתנגדים, כך שמליאת מועצת העיר בפועל לא תצביע מחר על נושא זה”. עוד הבהיר כי “הנושא יגיע להחלטת מליאה רק לאחר סיום הפרסום ושמיעת התנגדויות ככל שיהיו”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן