מנועי בית שמש מוכרת קרקע לחברת הביטוח מגדל תמורת 320 מיליון שקל ● כל הפרטים

חברת מנועי בית שמש, חתמה על הסכם למכירת זכויות החכירה במקרקעין באזור בית שמש, בשטח כולל של כ-149 דונם, למגדל ביטוח ● "עמלים רבות לקידום חיבורים בין משקיעים לקידום הפיתוח הכלכלי בעיר" אומר הרב ישראל מנדלסון חבר המועצה

חברת מנועי בית שמש, חתמה על הסכם למכירת זכויות החכירה במקרקעין באזור בית שמש, בשטח כולל של כ-149 דונם, למגדל ביטוח. הקרקע אינה בשימוש שוטף של החברה לצורך פעילותה ואינה חלק מתכניותיה העתידיות והיא נמכרת בתמורה כוללת של כ-320 מיליון שקל ברוטו.

“חברת מגדל ברוכים הבאים לבית שמש” אמרה ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך, “הצטרפתם לחוד החנית של הקטר הכלכלי בעיר בית שמש בו למנועי בית שמש יש מקום של כבוד. אני שמחה ומברכת על החיבור ועל חתימת העיסקה. אין לי ספק כי חתימת העיסקה מהווה אבן שואבת לקידום וכניסת חברות מובילות במשק הישראלי לבית שמש”

“אנו שמחים על עסקה משמעותית זו, עם אחד הגופים המובילים בשוק ההון בישראל, תוך מימוש הפוטנציאל הטמון בערך הקרקע”, אומר לנו רם דרורי, מנכ”ל מנועי בית שמש, “עסקה זו תורמת לחיזוק מבנה ההון של החברה ותאפשר להמשיך ולהתמקד בפיתוח והרחבת יכולות הליבה שלנו מול הביקוש הגובר בענף”. עוד הוסיף  ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח : “אני שמח על חתימת הסכם לרכישת הקרקע בבית שמש. מדובר בקרקע הממוקמת בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ואנו מייעדים אותה להקמת מרכז לוגיסטי”.

חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון ממונה תעשייה :”עיריית בית שמש בהובלת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך עמלים רבות לקידום חיבורים בין משקיעים לקידום הפיתוח הכלכלי בעיר. המשמעות של כניסת משקיעים זה יותר תעסוקה לעיר ויותר תקציב לכל פעילות העיר.”

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן