האם יפתחו גני ממ”ח לראשונה בקרית אתא? ● פרסום ראשון

היום (ראשון) כשבוע לאחר פתיחת רישום ילדי העיר לגנים, טרם נפתח הרישום לגני הילדים של הציבור החרדי.

כפי שנודע ל-954  בעיר ישנם כיום כ- 12 גנים חרדים, מהם 6 בבעלות רשת הגנים של אגודת ישראל, 2 גנים של פרידמן מחיפה, ו4 גני ילדים של חב”ד, אשר הינם גני עירייה לכל דבר ומשוייכים לזרם הממ”ד.

משמועות שאינם רשמיות, עולה כי רשת הגנים אשר משלמת לבדה את שכירות המבנים, ובעקבות העלויות הרבות מתלבטת האם לפתוח את הגנים כפי המתכונת הנוכחית, או שמא לצמצם גנים בהדרגה, טרם פתחה את הרישום לגנים דבר שמעורר אנדרלמוסיה בעיר.

בישיבות שקיימו ברשת הגנים מול העירייה, הובהר כי מדיניות העירייה שאינה תומכת בגנים המשוייכים לעמותות.
במענה להורים כתב חבר מועצת העיר הרב אלקנה ויסנשטרן ‘רשת הגנים עומדת בפני צומת דרכים ואנו נעשה את מרב ההשתדלות שכל ילד וילדה יסודרו בגנים’

לחדשות 954 נודע כי בשבועות האחרונים ויסנשטרן נפגש עם כלל הגורמים בדבר הן מטעם רשת הגנים והן מטעם העירייה, ובשבוע שעבר אף שלח מכתב לחברי הכנסת החרדים על מנת שיכנסו לעובי הקורה למציאת פתרון הולם לילדי העיר.
בימים האחרונים החלה יוזמה פרטית של הורים אשר מבקשים לפתוח גני ממ”ח דרך עיריית קרית אתא, ובכך להביא לפתרון לכל ילדי העיר, דבר שמעורר פולמוס גדול בעיר בעקבות התנגדות גדולי ישראל להקמת ממ”ח.
נציין, כי גני חב”ד הפועלים בעיר שייכים לממ”ד דרך עיריית קרית אתא, ויש מהציבור החרדי בעיר השולח לשם.

לפניית 954 אמר ויסנשטרן ‘רשת הגנים של אגו”י מפעילה גנים בעיר מזה כ30 שנה, וגם בשנים האחרונות למרות הוצאות כבדות על שכירות המבנים, פתחו עוד ועוד גנים בהתאם לצורך.

השנה עדין לא נפתח הרישום, מכיון שיש להם רצון לעשות מספר שינויים בגנים, פניתי להנהלת הרשת ולחכי”ם של דגל התורה בבקשה שלא יסגרו גנים במיוחד כשהצורך רק גובר,
ואנו מחכים לתגובתם.

במקביל אנחנו עובדים על פתרונות נוספים בתיאום עם העירייה וגורמים נוספים למקרה והרשת לא תענה לבקשותינו.

לגבי הדרישה לפתיחת גני ממ”ח אין לי קשר לזה וזו יוזמה פרטית של הורים שאינם מוכנים להמתין לתשובות מרשת הגנים’

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן