סיירת החורף של בית שמש: מינהל תפעול פעל בנחישות וביעילות מול מזג האוויר הסוער

בימים האחרונים נושבות רוחות חזקות אשר להן קדמה היערכות מיוחדת של עיריית בית שמש-מינהל תפעול יחד עם עובדי שפ”ע והמוקד העירוני. החל מחודש אוקטובר, מבוצעת היערכות מקיפה ומוקפדת ע”י מיטב אנשי המקצוע שכללה בדיקת וגיזום עצים וענפים הנושקים לקווי מתח בשטחים ציבוריים ופרטיים, התבצעה שטיפה של קווי ניקוז וניקוי קולטני מי גשם, הוכשרוו צוותים, הועמדו כוננים מכל התחומים המקצועיים וכל אלה עזרו וימשיכו לסייע לאורך עונת החורף.

“הצוותים שלנו ביצעו עבודה מקדימה נהדרת בזכותה הצלחנו למזער את נזקי הסופה”, מספר מנהל מחלקת גנים ונוף דוד איטח באגף שפ”ע. “אני סבור שבזכות עבודה זו הצלחנו לוודא את הנראות של העיר”. לאחר חלוף הסופה הצוותים יבצעו סבב עירוני של ניקוי העיר לצד טיפול בעצים שניזוקו. 

ראש מינהל תפעול דודו ג’מו שיבח את הפועלים בשטח. “לא מובנת מאליה היכולת להבטיח את ניקיון העיר במצבי מזג אוויר קיצוניים. אנחנו נמצאים במעקב שוטף אחר כל הצרכים שנוצרו בעקבות הסופה ואני מודה לכל העובדים שפעלו בחריצות אין סוף כדי לוודא שבית שמש נשארת נקייה”. ראש מינהל התפעול נתן למנהלי המחלקות הנחייה כבר בשעות המוקדמות של הסופה באם מזג האוויר יחמיר צוותים ייעודיים יתגברו את עובדי העירייה לאורך כל שעות היממה, בדגש על שעות הלילה שבהן יתבצעו משימות פיקוח ובקרה לאורך כל הסערה.

במקביל לעבודות בשטח, מוקד 106 יצא במבצע הסברה שבו קרא לכל תושבי העיר לפנות במידת הצורך ולעדכן אודות תקלות ומפגעים. “שיתוף הפעולה עם התושבים הוא קריטי בעינינו, במיוחד במצבי קיצון, על מנת שאלו ישמשו עבורנו עיניים בשטח”, מסביר מנהל מוקד 106 רותם בוחבוט. “עירנות התושבים משפרת את היכולות שלנו לטפל במפגעים במהרה ולמנוע אסונות. כמובן שצוותי מינהל תפעול נוכחים בשטח ופועלים אך כל מידע נוסף על מפגעים מסייע לנו לסייע לתושבי העיר”. מוקד עירוני 106 עומד לשירותכם 24/7, ניתן לשלוח פניות בשיחה טלפונית למספר 029909999 או באמצעות הודעת וואטסאפ תוך הוספת תמונה ומיקום לטלפון מספר 052-219-7885 .

לאורך הסופה התבקשו תושבי העיר לא לחסום את פתחי הניקוז בחנייה, להישאר בבתים אם אין צורך לצאת, להתרחק ממפגעים ולדווח עליהם בעת הצורך ולהתרחק מכבלי חשמל קרועים.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “בזמן שכולנו מתכנסים בבתים עם משקה חם יש מי שנפרסו ברחובות העיר ושמרו על בית שמש נקייה. תודה גדולה לסיירת תפעול בהובלת ממונה תפעול הרב שלמה ברילנט וראש המינהל דודו ג’מו שפעלו בכל מהלך הסופה על מנת למנוע את נזקי מזג האוויר. החבר’ה המדהימים מתפעול פועלים כל העת ופרוסים בנקודות שונות ברחבי העיר כדי לשמור על הביטחון של כולנו. 

בשם תושבי העיר אני מודה לכולכם מקרב לב”.

חבר המועצה ממונה שפ”ע הרב שלמה ברילנט: “ננקטו שורה של פעולות שיעזרו לכולנו לעבור את הסופה בשלום: המוקד תוגבר, דאגנו לציוד עבור הצוותים והיערכות שאר מחלקות האגף לתת מענה בזמן 0. אני מודה לכל הצוותים על העשייה ומאחל לכל תושבי העיר חורף בריא ובטוח”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן