צילום: דוברות העירייה

ראש העיר לתושבי רמה ד’: “חובתנו לוודא שתרגישו בטוחים”

הבוקר (חמישי) התקיימה פגישה של ראש העיר ומפקד משטרת בית שמש עם תושבי רמה ד' ונווה שמיר. הובטח לתושבים כי ירגישו בטוחים לנוכח האתגרים השונים.

היום התקיימה ישיבה בה השתתפו ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ”צ אלון וינשטיין יחד עם מנהלת אגף קהילה מורן עזו, מנהל אגף חירום וביטחון צחי אלימלך, רמ”ט ראש העיר נתי גבאי ותושבי השכונות רמה ד’ ונווה שמיר. במהלך הפגישה הציגו התושבים את האתגרים עימם הם מתמודדים בשכונות והפנו שאלות בנושא למפקד התחנה.

ראש העיר הדגישה את רצונה לייצר איכות חיים גבוהה לצד ביטחון התושבים. כמו כן, לאור האתגרים שהועלו בשכונות המתאכלסות, ראש העיר פועלת להצבת מצלמות מתוך התקציב השוטף של העירייה למרות שמדובר בתפקידו של המשרד לביטחון פנים וכן ישנה שאיפה להקמת תחנת משטרה בתוך העיר לצורך מתן מענה לסוגיות העולות. ראש העיר הביעה תקווה כי נושא זה יטופל עם כניסת הממשלה החדשה. לבסוף, נקבע כי יתקיים דיון נוסף לצורך הקמת משמר אזרחי בשכונות.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “האתגרים בשכונות החדשות הם מגוונים ואני עוסקת בקידום הפעלת שירותים עירוניים בשכונות, ככל שהפיתוח והאכלוס ימשכו כך יהיו עוד מענים בהתאם לצרכי התושבים החדשים. אני מעודדת הקמת משמר אזרחי בשכונות ומאמינה שהשותפות בין העירייה, למשטרה לתושבים היא נחוצה וקריטית. חוסן קהילתי נוצר כאשר התושבים שותפים ופועלים למען הקהילה, אני נותנת לכך גיבוי ותמיכה מלאים משום שיהיו לכך משמעויות באווירה השכונתית מעבר לביטחון. אני רוצה להודות למפקד התחנה ולמשטרת ישראל על המאמץ והשותפות וכמובן לתושבי השכונות על ההירתמות. אתם תרגישו בטוחים בביתכם ואנחנו נוודא את זה יחד”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן