בשבת הבאה: הראשל”צ ישבות במסע חיזוק לבני התורה בעיר • כל הפרטים

"קבעו שיר ורננים" מרן הראשון לציון הגאון הגדול הרב יצחק יוסף שליט״א ישבות "בשבת חנוכה" בבית שמש אצל ח״כ משה אבוטבול וימסור שיעורי תורה והלכה בהיכל בית מדרשו 'ממזרח שמש' • לפרטים המלאים

הראשל”צ הרב יצחק יוסף שליט”א יערוך את התפילות ואת השיעורים בהיכל ביהמ״ד הגדול ‘ממזרח שמש’ ברח׳ שפת אמת, וגבאי בית המדרש יחד עם עסקני הציבור פועלים בימים אלו לסגור את התוכנית המלאה לקראת מעמדי השבת שילוו גם ברון שיר ושבח בשירת הבקשות.  מעמדי השבת יחלו עם קבלת פנים ביום שישי ברחובה של עיר, כאשר ילדי התשב״ר ילכו עם דגלים של עמודי אור התורה בידיהם בכדי לקבל את פניו של הראש״ל שליט״א.כמו”כ תפילת מנחה וקבלת שבת בשעה 16:20 ולאחריה דברי תורה ופתיחה מפי מרא דאתרא הרה”ג הרב דוד כהן שליט”א רב קהילת ממזרח שמש ובעל “אור ההלכה”.

התוכנית המלאה:

לאחריה תפילת ערבית חגיגית עם הפייטן נעים זמירות ישראל ר’ מאיר כהן הי”ו שיעבור לפני התיבה בתפילות השבת ובשירת הבקשות. בשעה 19:30 שירת הבקשות בהשתתפות הפייטנים המקומיים של בית שמש, דברי ברכה חה”כ הרב משה אבוטבול יו”ר ומיסד בית המדרש “ממזרח שמש”, ובשעה 20:30 שיעורו של מרן הראשון לציון שליט”א.

גם את תפילות שחרית ומוסף יתפלל הראש”ל שליט”א בביהמ”ד ‘ממזרח שמש’, ובשעה 14:00 בצהרים ימסור שיעור בהלכה ובהגדה, ולאחר מכן תפילת מנחה.

בשעה 16:15 אחה”צ ימסור הראש”ל שליט”א שיחה תורנית בבית הכנסת “נחלת החיים” הישן ברחוב מעשי חייא 1 נחלה ומנוחה.

גבאי בית המדרש ‘ממזרח שמש’ נערכים לקראת בואם של מאות רבות להשתתף במעמדי השבת, ולכך יוסיפו מקומות רבים בהיכל בית המדרש כמו גם במבואותיו בכדי שקהל הקודש יוכל להשתתף בשבת היסטורית ומרוממת זו בצילו של מרן הראש”ל שליט”א.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן