אחרי הבחירות: מלכיאלי נפגש עם בלוך וסייר ברמה ד’

היום (ראשון) התקיים סיור של יו”ר סיעת ש”ס בכנסת חה”כ הרב מיכאל מלכיאלי ברחבי העיר בית שמש יחד עם ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, חברי המועצה מטעם ש”ס המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, וחבר המועצה הרב ישראל רמתי. עוד נכח בפגישה ראש מטה ראש העיר נתי גבאי. ח”כ הרב מלכיאלי קיבל עדכון על מצוקת התחבורה הציבורית בבית שמש, בניית בתי כנסת והיעדר קליטה סלולרית ברמת בית שמש ד’ ובמקומות נוספים בעיר.

במהלך הסיור ביקרו במספר תלמודי תורה וישיבות כדי לקבל תמונת מצב של מתחמי החינוך ומוסדות התורה בעיר. בסיום הסיור ישבו חבר הכנסת וראש העיר לפגישה מקצועית, שם נדונו הנושאים הקשורים להתפתחות הציבור החרדי בעיר.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “אני מודה לחבר הכנסת הרב מלכיאלי על ביקורו בעיר והמפגש העומק עם האתגרים. חברי המועצה מש”ס אלמליח, רמתי וחדד פועלים ויום וליל למען העיר ואני מודה להם על השותפות. נמשיך לפעול יחד”.

חה”כ הרב מיכאל מלכיאלי: “העיר בית שמש מובילה את רשימת הערים המתפתחות בישראל, קצב הבנייה וההתאכלסות נעשה באופן מופלא ומקצועי, התרשמתי מאד מרה”ע הגב’ בלוך אשר שמה את נושא החינוך במקום הראשון וחרף האתגרים הרבים – פועלת רבות בנושא חשוב זה ואף מצליחה להגיע להישגים מרשימים מאד, אציין גם את ידידיי הרב אלמליח והרב רמתי יחד עם הרב יגאל חדד אשר מוסרים נפש במקצועיות מופלאה למען כלל הציבור בעיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן