ערב הוקרה לגננות מהמגזר החרדי

השבוע התקיים אירוע חגיגי וראשון מסוגו בעיר בית שמש, במהלכו כ-500 גננות וסייעות מגני ילדים במגזר החרדי השתתפו בערב מיוחד להעשרה והוקרה. האירוע שהובילו עיריית בית שמש-מינהל חינוך, נוער וקהילה כלל הרצאות, הפעלות וכן ‘קולולם’ מרהיב. כמו כן, בסיום הערב קיבלו כל המשתתפות שי כאות הערכה לעשייתן.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “לראשונה קיימנו אירוע שבו אמרנו יחד תודה גדולה למאות הגננות של המגזר הציבורי כאן בהיכל התרבות של בית שמש. שמחתי מאוד להכיר את הנפשות הפועלות למען חינוך ילדי העיר ולהכיר אותן מקרוב. אני רוצה להודות למשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, מנהל המחוז החרדי שי קלדרון, ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה שרי דרור ולרונית זיו מפקחת גני ילדים במחוז החרדי על כל העשייה המבורכת. עלו והצליחו”.

המשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך הרב ישעיהו ארנרייך: “חינוך ילדנו הוא ערך עליון עבורנו ואנו מפקידים אותם בידיכן בשמחה ובאמונה גדולה. ברוך ה’ שאלו נשות החינוך הפועלות ימים כלילות לרווחת התלמידים בכל רחבי העיר. אני רוצה להודות לראש העיר ד”ר עליזה בלוך על השותפות והחזון, לשרי דרור על הובלת המינהל קדימה, לרונית זיו מפקחת גני ילדים במחוז החרדי ולכל העוסקים במלאכה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן