מחברים את התעשייה לעיר: מחלף וירג’יניה המוביל לאזור תעשייה לביא נפתח לתנועה

לאחר השלמת העבודות לשיפור הציר, מחלף וירג’יניה המחבר בין כביש 38 לאזור התעשייה לביא נפתח לתנועה. פתיחת הציר תנגיש את אזור התעשייה עבור מאות העובדים בצורה שמהווה קיצור דרך משמעותית להגעה למקומות העבודה במקום. את העבודות ביצעו עיריית בית שמש, החברה הכלכלית בית שמש ורשות מקרקעי ישראל.

בטקס חגיגי לציון סיום העבודות השתתפו ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, מנהל מרחב ירושלים ברמ”י אסף רפלד, סגן ראש העיר הרב שמעון גולדברג, המשנה לראש העיר חבר המועצה הרב יצחק אלמליח, חבר המועצה וממונה מסחר, תעסוקה ותעשייה ישראל מנלדסון, חבר המועצה וממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל, חבר המועצה וממונה תחבורה הרב יוסי גולדהירש, מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה רו”ח אריה ברדוגו, מנכ”ל החברה הכלכלית עו”ד זאב לכוביצקי ומכובדים נוספים.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “חנוכת הכביש הנוכחית היא מעבר לרק כביש. יש כאן אמירה שמעצימה את התעשייה והמסחר בעיר, את בניית העתיד והחשיבות של חוסנה הכלכלי של בית שמש. העיר ממשיכה להיבנות, עם חיבורים שאנחנו שמחים וזקוקים לעשות. היכולת שלנו לקחת אזור תעשייה ותיק ולהרחיב אותו בחיק הטבע הוא דבר מיוחד. אני רוצה להודות לכל השותפים ולחברי המועצה שקידמו את הפרויקט בכל האספקטים השונים. תודה גדולה לכל בעלי המפעלים, בשותפות החשובה של ייצור תעסוקה עבור תושבי העיר ותודה לרמ”י על העשייה למען המשך בנייתה של בית שמש, עיר העתיד של ישראל. מאחלת לנו עוד הרבה מקומות עבודה, עוד מפעלים ועוד צמיחה של העיר”.

חבר המועצה וממונה מסחר, תעסוקה ותעשייה הרב ישראל מנלדסון: “בעיריית בית שמש פועלים כדי לייצר למען התושבים ברוח אם אין קמח אין תורה. יש כאן המון מזה והמון מזה. שמחנו להיענות לבעלי המפעלים, עם התעשייה והמסחר בראש סדר העדיפויות, בהקמת ציר זה. ברוך ה’ עיריית בית שמש בראשות ראש העיר עושה ומצליחה. מהיום הראשון שנכנסת לתפקיד שמת את הפרויקט הזה בפרונט והיום זה קורה. תודה לכל השותפים, חברי המועצה והחברה הכלכלית, בזכותם אנחנו יכולים עם פתיחת חודש כסלו להמשיך להאיר את העיר בית שמש. מי ייתן ונעלה מעלה מעלה”.

חבר המועצה וממונה החברה הכלכלית הרב אברהם פרנקל: “במסגרת פיתוח העיר יצאנו במאבק בהשקאת ראש העיר כדי לקדם את הציר עם הגדת תקציב ואני שמח שהגענו לרגע המיוחד שזה קרה. תודה מנכ”ל החברה הכלכלית זאב לכוביצקי, רמ”י, לגזבר העירייה ולכל השותפים לדרך. תודה לראש העיר על ההשראה. נקווה בעזרת ה’ שנשלים גם כן את השלמת אזורי התעשייה ישעי ולביא יחד עם ציר משמעותי זה”.

גזבר העירייה רו”ח אריה ברדוגו: “ציר וירג’יניה פתוח לרווחה. הירוק שמסביב מדהים. לפני 20 שנה ראינו כאן אזור לא מוצלח שלא הצליחו לקדם. מאז הגיעו עוד ועוד מפעלים בעלי שם עולמי והיום הוא מתפתח ומתקדם ונמשיך לראות כאן עוד חברות שמהם כולם יהנו”.

בעלי “אלקיים מתכות” יצחק אלקיים: “היינו כאן מההתחלה ומתרגשים מאוד מהמעמד. תודה לכל מי שפעל למען כביש זה ובמיוחד לראש העיר ד”ר עליזה בלוך. אנחנו מחכים לקבל כאן עובדים, נשים וגברים כאחד. תודה לכולכם”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן