מה מתוכנן במתחם המסחר ‘די סנטר’ הנבנה ברמה ד’ נחשף ● נדל”ן

מי שסייר לאחרונה ברמת בית שמש, לא יכול לפספס את הבור הענק בכניסה לשכונה רמה ד’, שבחודשים האחרונים הולך ונעלם ומידי כמה שבועות הולכת וצצה לה קומה נוספת. בימים אלו נבנה כבר שלד קומת החניה השלישית של המרכז המסחרי, ובקרוב ממש תתחיל להיבנות קומת המסחר הראשונה, אחת מתוך 3 קומות מסחר. לחדשות בית שמש 418  נודע שמעליהם ייבנו מגדל מרפאות ומשרדים שישרת את כל תושבי האזור, ומגדל דירות יוקרתי.

המתחם הינו בשורה משמעותית לתושביה החרדים של העיר ובמיוחד לתושבי הרמה החדשה, מאחר והוא הולך לתת שירות משמעותי לתושבים, באמצעות לא מעט שירותי מרפאות, ושירותים שונים לקהילה שימוקמו במגדל המרפאות והמשרדים.

“אנחנו לא נכניס כל חנות למתחם, גם אם ישלמו שכירות פי שניים מאחרים” אומר נתי גל, מנכ”ל פירמקס נדל”ן ומשמש גם כסמנכ”ל שיווק בקניון רמות וכיום נציג הבעלים בפרויקט, “החנויות נבחרות בקפידה, ורק חנויות שהוכיחו לנו שהצליחו במקומות אחרים ויודעים לעבוד עם המגזר, ייכנסו למתחם”.  “בימים אלו מתוכננת חלוקת הפנים מחדש, בהתאם לחנויות שנכנסות, ורוב המיקומים כבר מיועדים לחנויות ורשתות ספציפיות. למשל, הקטנו את מתחם הסופר המקורי, כדי לאפשר לנו מגוון חנויות גדול יותר, ולהוריד את העומס על החניה”. בנוסף, מוביל נתי בימים אלו את ההתאמה של מרכז כפיר בקרית אתא (עזריאלי לשעבר), לציבור שומרי המצוות בצפון, ובשנה האחרונה הצטרפו 14 רשתות חרדיות מובילות למתחם, הדבר הביא לכך שלקוחות חרדים מכל הצפון נוהרים למרכז כפיר, מקרית אתא, רכסים, חיפה, מגדל העמק, נהריה ואפילו ממעלות וכרמיאל. הניסיון הרב בתחום מתורגם בימים אלו לתכנון של די סנטר בבית שמש, ולבניית תמהיל חנויות הנכון לשכונה ולתושבים.

 

לאורך שדרת האמוראים יש חנויות רחוב השייכות למגוון בעלים, שמרביתן אוכלסו על ידי חנויות מזון, קופות חולים עם רפואת משפחה (לא מרכזי רפואה אזוריים) וחנויות שכונתיות, כשתמהיל החנויות שם אינו מנוהל ומתוכנן ע”י גוף אחד, כך שהוא לא מרכז תמהיל חנויות אסטרטגי במיקום אחד מעולמות שונים ומתחום האופנה כמו התמהיל הצפוי במתחם הדי סנטר. בנוסף, מתוכנן מרכז מסחרי שכונתי קטן נוסף ברמה ד’ בשם “וימול”, שייפתח כשנה וחצי לאחר די סנטר וייתן מענה נוסף כמרכז מסחרי שכונתי. לרוב, הצלחה של פרויקט מסחרי תלויה בשני דברים: תמהיל חנויות מתוכנן ומנוהל, ועוגנים המייצרים תנועה למתחם.

במקרה של די סנטר, הסיבות האלה קיימות ובגדול. מגדל מרפאות ומשרדים ענק, שייתן שירות למאות אלפי תושבים בבית שמש והסביבה, שאינה משופעת באזורי משרדים. וניהול מקצועי של המתחם ושל תמהיל החנויות, ההופך את המתחם לאטרקטיבי ביותר. המיקום שלו בכניסה לשכונה בין 3 צירים מרכזיים מאוד, מול מגרש בית החולים המתוכנן ומול מסוף תחבורה ציבורית, הופכים את הנראות שלו והנגישות אליו להיות טובה במיוחד

המתחם צפוי לשדרג משמעותית את חייהם של תושבי רמת בית שמש והיישובים בעמק האלה, באמצעות מגוון עסקים ושירותים רחב שעליהם צפוי המתחם לתת מענה.

 

הדמית המרכז המסחרי
הבניה בעיצומה
הדמיה

 

 

 

 

 

 

 

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן