עוד אבנך וניבנת בית שמש: נחנכה קרית החינוך ברמה ד’

ברוב עם ובהתרגשות עצומה נחכנה בעיר בית שמש קריית חינוך מקיפה בבחינת יחד שבטי ישראל.

בקריית החינוך פועלים תלמוד תורה “גני יעקב” – גור, תלמוד תורה “איילת השחר”, תלמוד תורה “זיו התורה”-טשערנוביל, תלמוד תורה “מאה שערים”, תלמודי התורה “ברכת יצחק” ו”נתיב התורה” ובית הספר “בנות צאנז”.

באירוע נכחו ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, יו”ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף, ח”כ הרב ישראל אייכלר, ח”כ הרב מיכאל מלכיאלי, ח”כ הרב משה אבוטבול. עוד נכחו צמרת עיריית בית שמש : המשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, סגן ראש העיר הרב שמעון גולדברג, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח והמשנה לראש העיר הרב ישראל סילברבטין.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך :”העיר בית שמש נמצאת בתנופת בנייה אדירה של מבני חינוך. זהו מרוץ בלתי פוסק כדי לאפשר אכסניה ראוייה לעשות אלפי תלמידי העיר. מאות כיתות לימוד, עשרות מבנים חדשים וכל זה כדי לאפשר לכולם להגיד תורה ולהאדירה. אנחנו כבר בימים אלו נערכים לשנת תשפ”ד. יחד עם שותפיי בעירייה אנחנו בבחינת הנה לא ינום ולא ישן. העיר בית שמש גדלה ומתרחבת. היא עיר של קהילות ועיר של חינוך והמשימה היא להעמיד כיתות לתאפרת לומדיה”

ממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך :”דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. בבית שמש נאמר כי כיתה נאה מרחיבה דעתו של תלמיד. השליחות שלנו היא להמשיך ולעשות ב”ה ככל שביכולתנו לאפשר לצוותי החינוך להמשיך לבצע עבודה חינוכית מיטיבית. אנחנו כאן ממשיכים לפעול ולקדם את עולם בינוי מוסדות חינוך לקראת שנת תשפ”ג ואנו עסוקים בכך יומם ולילה. נמשיך ב”ה בשנה הבאה בהצלחה כמו בשנה זו”

יו”ר אגודת ישראל הרב יצחק גולדקנופף: “בית שמש היא עיר ואם בישראל, אנחנו פשוט לא רואים ולא חושבים איך הבניינים הללו קמים בן לילה. על עבודה משותפת זו מגיע לכל הנוכחים יישר כוח גדול. מטרתנו לתת לכל ילד במדינת ישראל קורת גג, גם למגורים וגם לבית הספר ראוי ומפואר ואף נפעל לשם כך בממשלה שתקום בעז”ה לאחר הבחירות. ראש העיר פועלת ללא לאות והפסקה יחד עם השותפים למען מטרה נעלה זו ואני מאחל לכולכם שתמשיכו לייצר פתרונות עבור כלל תושבי שכונות העיר”.

ח”כ הרב ישראל אייכלר: “ד”ר עליזה בלוך שחיה ונושמת את העיר בית שמש 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השבוע והשנה. אנחנו רואים אותה באתרים, בעפר, גם בזמנים של משברים פועלת לעבוד עם ציבור עם אמצעים דלים ובעיר גדלה, והנה זכינו פה במקום שמאחד את כל הקהילות לתוך מבנה אחד. אני מאחל לכל אחד מתלמודי התורה האלה שבזמן לא ארוך יצטרכו להגדיל ולהרחיב וכל אחד מהם יקבל מבנה עוד יותר מפואר. אני רוצה לברך את ראש העיר הפועלת לצד כל הנציגים שלנו כחטיבה אחת ושבית שמש תגדל להיות פנינה לצד ירושלים הבנויה במהרה בימינו”.

ח”כ הרב מיכאל מלכיאלי: “אני רוצה לברך את ראש העיר, שאין ספק שהיום שבו את פותחת מוסדות הוא עבורך יום חג, אלו ימים שנותנים כוח לציבור. אני רואה היכן ילדיי לומדים בירושלים, בקרוואנים. אנחנו עוסקים כולנו בחינוך, ואת כראש עיר שמובילה את תחום החינוך, בימים של דין, וכולי תקווה שהקב”ה יגזור עלינו שנה של זיכרונות, מלכויות ושופרות, שנה שנזכה לתת לילדים את הראוי להם ולברך אותך ראש העיר בברכת שנה טובה ושתמשיכי לתת לציבור את המגיע לו. שנזכה לכתיבה וחתימה טובה”.

ח”כ הרב משה אבוטבול: זה יום חג עבור בית שמש. אני שמח לראות שהמאמצים שאנו התחלנו ופעלנו בהם ברוך השם היום נושאים פירות והעיר בראשותה של ד”ר בלוך יחד עם ידידי חברי המועצה מתרחבת ומתקדמת. רואים בכל מקום את הפריחה והשגשוג ומגיע על כך יישר כח. נאחל הרבה הצלחה לכולם.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן