קהילת חב”ד הגדולה בעיר התכנסה לכבוד ח”י אלול ● גלריה

אירוע מיוחד נערך בקהילה הגדולה של חב"ד בעיר, ברמת בית שמש ג' לכבוד יום הולדתם של המאורות הגדולים הבעש"ט ובעל התניא נ"ע ● האירוע נערך בביתו של מנהל התיכון החב"די הגדול בעיר הרב אביגודור פקטור, והתוועד המשפיע הרב לוי העכט

לכבוד ח”י אלול נערכה ברמה ג’ התוועדות חסידית לכבוד ח”י אלול יום הולדתם של הבעש”ט וכ”ק אדמו”ר הזקן נ”ע בעל התניא והשו”ע. ההתוועדות הקהילתית של חב”ד בית שמש נערכה בביתו של מנהל התיכון הרב אביגדור פקטור שעורך בביתו בשנים האחרונות שיעור קבוע כמדי שבוע בספר התניא. בערב נערכו ניגוני התעוררות שנוגנו ברוב כישרון על ידי הקלידן החסידי ר’ מנדי ברוד יחד עם הגיטריסט ר’ אברמי פלדמן וכשהרב לוי הכט נשא דברים מסגולת היום גם התנים שבאופק התאלמו.

הרב בנימין מנדלסון שליט”א מבכירי שלוחי חב”ד בעיר בית שמש שאירגן את ההתוועדות המיוחדת, דאג לוודא שכל אחד מהמשתתפים אומר ‘לחיים’ ומחדיר את השפע הגשמי שהיה בהתוועדות למנוף רוחני שביום הולדת המאורות הגדולים שמצויינת באמצע חודש התשובה, וההכנה מצליח כל אחד להתעורר ולהתחזק בעבודת חודש אלול. בתום שעות ארוכות של דיבוק והתלהבות יצאו המתוועדים כולם עם אורות ציידה להחלטות טובות חדשות לרגל השנה החדשה.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן