פתאום קם אדם ומרגיש שהוא חי בחלם…

תושבי רחוב רבינא ברמה ד’ לא האמינו למראה עיניהם, ולרגעים חשבו שהם חיים בחלם שבפולין. היו מי מהתושבים שלקחו את צעד קדימה ופרסמו מודעה היתולית, אחרים המשיכו לכעוס על המראה החדש בשכונה.
הסיפור המדובר מתחיל ברחוב צדדי וקטן שבתחילת רמה ד’. מבנה רחב עבור מוסדות חינוך נבנה במקום, והנה עם פתיחת שנת הלימודים הוא אוכלס, אולם בעיית תחבורה לפתע נוצרה. אז מה עושים? הרחוב הופך לחד סיטרי. איך עושים זאת? רוחב הכביש מצומצם לכדי נתיב אחד, המדרכה מורחבת באופן לא פרופורציונלי במקטע מסויים, והנה פקקים שלא נותרים ברחוב הצדדי ושהפך לחד-סיטרי, אלא גם יוצר כאוס תחבורתי שמשפיע על שדרות האמוראים – הלא הוא הציר המרכזי שבשכונה.

תושבי השכונה שתחילה לא האמינו למראה עיניהם וגיחכו ממה שקרה, הפכו את הגיחוך לכעס וזעם לאחר שהחלו להיתקע בפקקים. כך למשל תושב השכונה מספר לחדשות 418 כי נסיעה של דקה וחצי בבוקר, הפכה ללא פחות מ-12 דקות ואם זה המצב היום מה יקרה בהמשך כשהשכונה תתאכלס בעוד תושבים.

תושב אחר מספר גם הוא על דקות ארוכות שהמתין השבוע בפקקים החדשים שנוצרו בשכונה. “רכב אחד עמד להוריד ילדים בבית ספר, והנה כל התנועה עומדת”. “אם חשבת שאפשר לעקוף מהצד, או אז עלית על מדרכה ונסעת צמוד להולכי הרגל”.
“גרתי ברמה א’, חשבתי שלמדו מטעויות העבר, אבל מתברר שכל שכונה צריכה ללמוד זאת על בשרה”, אומר לנו תושב נוסף.

עם הטענות והכעסים פנינו אל העירייה, ביקשנו לדעת מדוע בוצע המהלך המדובר ולמי זה מועיל? בעירייה עד לרגע זה לא השיבו לשאלתנו, וכמובן שעם קבלת התגובה היא תפורסם.

לא הסתפקנו רק בדוברות הרשמית, החלטנו לפנות ליוסי גולדהירש, חבר מועצה ומי שמכהן כיו”ר ועדת התנועה בעירייה. יוסי אמר לנו שבימים הקרובים ייערך סיור ברחוב כדי לבדוק את הטענות של התושבים שהועלו כאן בכתבה.

אנחנו מבחינתנו נמשיך לעקוב ולראות מה יקרה בחלם רמה ד’

המודעה ההיתולית שפורסמה
מרחבי האתר
דילוג לתוכן