קרימנלים בעיר: קנאים הפגינו והשחיתו רכב של זק”א

מתנדבי זק״א הותקפו ואמבולנס זק״א הושחת הערב (ראשון) במהלך טיפול בכבוד המת בזירה בתאונה ברחוב רבי מאיר בעל הנס.

מתנדבי זק״א הותקפו ואמבולנס זק״א הושחת הערב (ראשון) במהלך טיפול בכבוד המת בזירה בתאונה ברחוב רבי מאיר בעל הנס. סמוך לשעה 18:30 התקבל דיווח במוקד זק״א על אברך חרדי שנפגע ממשאית ונהרג ברחוב רבי מאיר בעל הנס בבית שמש.

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: ״אנו מזועזעים מהמקרה החמור שאירע הערב. מתנדבי זק״א שהגיעו לזירה קשה כדי לטפל בכבוד המת הותקפו ע״י עשרות קיצונים במהלך האירוע והאמבולנס עימו הגיעו הושחת. מספר קיצונים במקום פינצ’רו את גלגלי האמבולנס וחסמו את דרכי היציאה של הצוות מהזירה, כשהם מאיימים על מתנדב זק”א שנהג באמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב, כשגופת המנוח בתוך האמבולנס. אנו מוקיעים ומגנים את הפגיעה הקשה במתנדבינו ובכבוד המת.

כבכל אירוע, מתנדבי זק״א עושים כל שביכולתם ופועלים יחד עם הרשויות על מנת לשחרר את גופת המנוח לקבורה. גם הערב, בפעילות המחלקה המשפטית של זק”א בהובלת אברהם קאפ מפקד זק”א בבית שמש ובנצי אוירינג מפקד זק”א בירושלים, שוחרר המנוח לקבורה והלוויה תתקיים עוד הלילה”.

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן