צילום: ידידים

סיפור לא שגרתי מאחורי מקרה סיוע של פתיחת רכב בעיר

שלמה פינזל, מתנדב ידידים מסניף בית שמש, רגיל בקריאות סיוע ברחבי העיר, אבל קריאה שגרתית של פתיחת רכב הפתיעה גם אותו

שלמה פינזל, מתנדב ידידים מסניף בית שמש, רגיל בקריאות סיוע ברחבי העיר, אבל קריאה שגרתית של פתיחת רכב הפתיעה גם אותו.

שלמה, שנענה לקריאה והגיע לכתובת, ראה במקום רכב לימוזינה מפואר. הנהג סיפר למתנדב כי הוא בדרך לאסוף חתן ביום חתונתו. הוא ציין כי הבחור שמתחתן עבר משבר גדול לאחרונה לאחר שאמו נפטרה, דבר שהשפיע עליו רבות. הנהג שרצה לשמח את החתן התנדב לאסוף אותו עם רכב הקאדילאק המרשים ולהביא אותו לאולם.

נעילת הרכב כשהמפתחות בפנים הייתה בעיה גדולה שהעיבה על האירוע המשמח ויכולה הייתה להביא לביטול המחווה היפה לאחר שמפתח נוסף היה קיים במרחק של שעה וחצי נסיעה מהמקום.

שלמה הוא מתנדב בעל ניסיון רב ועל אף סוג הרכב המאתגר בעל החלונות הכהים והנעילה המיוחדת, הוא הבין את מנגנון הפתיחה ובתוך מספר דקות של עבודה מאומצת הצליח לפתוח במקצועיות את דלת הרכב. הנהג הודה לו מאוד והמשיך במהירות לאסוף את החתן היתום כדי לשמח אותו ביום חתונתו.

“זה היה מרגש ממש” שיתף שלמה בתחושותיו לאחר האירוע, “הרגשתי שאני חלק בשרשרת התנדבות שמטרתה לעשות טוב. הנהג התנדב לעשות טוב לחתן, ואני התנדבתי לעזור לו להצליח לעשות את זה. בצורה כזו, של סיוע ונתינה והעברת השמחה מהאחד לשני, נהפוך את העולם לטוב יותר. הפנים היפות של ישראל מתגלות ברוב פאר והדר. מאחל לחתן ולכלה חיים מאושרים, ושפתיחת חייהם המשותפים תהיה קלה לפחות כמו פתיחת הרכב שלי” מסיים שלמה בחיוך.

קרדיט תיעוד: ידידים

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן