ח”כ הרב אורי מקלב פתח את שנת הלימודים בבית שמש

ח"כ מקלב: 'המציאות היום יומית חזקה מכל הדימויים וההסתה הקיימת בתקשורת - הציבור רוצה שורשיות ויהדות'

ח”כ הרב אורי מקלב פתח הבוקר (ה’) את שנת הלימודים הכללית בבית הספר שובו בבית שמש וחיזק את הנהלת בית הספר בדרישתם להרחבת בית הספר

חבר הכנסת הרב אורי מקלב פתח את שנת הלימודים הכללית הבוקר בבית הספר של רשת שובו בעיר בית שמש יחד עם מנכ”ל הרשת הרב מיכאל גוטרמן חברי ההנהלה ונציגי דגל התורה בעירייה הרב ישראל סילברסטין, הרב שלמה ברילנט, הרב חיים זמורה והרב יוסף גולדהירש זאת במטרה לחזק את הנהלת בית ספר המתפתח בימים אלו כאשר מקום כבר צר מלהכיל את התלמידים הצובאים על שערי בית הספר.

עם הגיעו למקום ח”כ הרב אורי מקלב קדם את ילדי בית הספר הנרגשים בשער בית הספר, שאל לשלומם ואיחל להם את מירב ההצלחה. חברי המשלחת הנכבדה סיירו בין כיתות הלימוד ונכנסו לכיתה א’ שם שוחח הרב מקלב עם תלמידי החמד המרוגשים ביומם הראשון בבית הספר. חבר המשלחת הנכבדה הצטרפו לאחר מכן לשיעור בכיתה ג’ יחד עם התלמידים הנרגשים ושיתפו מחוויותיהם בעבר.

לאחר מכן חנך ח”כ הרב מקלב כיתות לימוד חדשות ומשופצות לבית הספר זאת כחלק מהתפתחות מוסדות הלימוד בעיר.

ח”כ הרב אורי מקלב אמר כי הוא מתפעם בכל פעם מחדש בביקוריו בבתי הספר התורניים, הורים שמתחזקים, מגיעים לכאן ורואים את האמת של הציבור הרוצים חינוך יהודי שורשי אותה התקשורת מסתירה, המציאות היום יומית חזקה מכל הדימויים וההסתה הקיימת, בכל מקום רואים את ההתפתחות התורנית, אנשים רוצים שורשיות ויהדות ומוכנים להתמודד עם קשיים רבים בגלל החיבור הערכי של החינוך התורני. צוות ההוראה המסור שעובד בשכר נמוך ולא שוויוני תוך התנכרות המערכת.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן