לאחר סיכומים: תתקיים פעילות בצהרונים בכל רחבי העיר

בעקבות פגישה שהתקיימה היום בלשכת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך במטרה לוודא את קיום הצהרונים עם תחילת שנת הלימודים, בה השתתפו גם מ”מ וסגן רה”ע משה שטרית, המשנה לרה”ע וממונה תחום החינוך הרב ישעיהו ארנרייך, גזבר העירייה אריה ברדוגו, ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה שרי דרור, מנכ”ל רשת המרכזים הקהילתיים מימון בן חמו והצוותים המקצועיים, הוחלט כי העירייה תסבסד את הצהרונים תוך העברת תקורות לטובת העניין ואלו יחלו לפעול במהלך חודש ספטמבר. בסיכום עם נציגות הבעלויות ונציגות ההורים יחד עם העירייה הוחלט כי על סמך הנתונים עלות הצהרון תהיה 65 ש”ח לחודש במקום 120 ש”ח שנגבו אשתקד.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “עם הראשון לספטמבר עיריית בית שמש לוקחת אחריות על תחום החינוך ותספק צהרונים עוד לפני שיצא הקול קורא של משרד החינוך. מדובר באתגר ונעמוד בו, אני מודה לרשת המרכזים הקהילתיים ולכל השותפים על הירתמותם לעניין”.

מ”מ וסגן ראש העיר משה שטרית: “אנחנו שמחים להציג מתווה הוגן וצודק קודם כל עבור ילדי העיר אך גם עבור המוסדות והרשות. בעידן בו ההורים משתוקקים לחזור למסגרות העבודה והלימודים מתפקידנו למצוא את הדרך לגשר על הפערים ולאפשר את המרחב ההכרחי כל כך לכולם. תודה לכל הנוגעים בדבר, בעזרת ה’ נעשה ונצליח”.

המשנה לראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך: “לאחר מאמצים רבים שנעשו לפני ואחרי הקלעים אני שמח שהגענו להבנות לגבי פעילות הצהרונים בעיר. פעילות זו מבטיחה את היכולת של ההורים לעבוד לצד וידוא מסגרת מותאמת לילדים. אני מודה לכל השותפים ומאחל לכל התלמידים שנת לימודים פורייה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן