צוות הצלה השיק בימבולנסים ואופניים חשמליים לטובת מענה ראשוני להצלת חיים בבית שמש

בשורה לתושבי ירושלים והעוטף. לאחר מאמץ רב והשקעה רבה, הושקו הערב שני רכבי הצלה מסוג בימבולנס וחמישה זוגות אופניים חשמליים אשר יצטרפו לצי רכבי ההצלה של צוות הצלה, שלזכותו כבר נזקפת הצלת חייהם של מאות אזרחים במרחב ירושלים.

אחד הבימבולנסים זווד בציוד מלא של ניידות טיפול נמרץ, ויועמד לרשות הפראמדיקים של הארגון במרכז העיר ירושלים, כך שיוכלו להעניק לתושבים מענה מלא עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד”א.

רכבי ההצלה (בימבולנסים) תוכננו, כך שניתן יהיה לנוע איתם בכבישי העיר במהירות ובביטחה, לתמרן בזהירות ולהגיע במהירות המירבית גם במקומות עמוסים במיוחד, ולתת למטופלים את השירות להם הם זקוקים.

דגש מיוחד הושם על הנדסת אנוש, לתת לחובש רפואת חירום המפעיל את כלי החירום נוחות מירבית, וכדי שהציוד הרפואי יהיה נגיש למגוון האירועים אליהם הם מוזנקים, כך שיהיה מהיר ויעיל ככל האפשר.

גולת הכותרת של מבצע רכישת רכבי הביבמולנס היא העובדה כי הכלים תוכננו בקפדנות על פי ההלכה, בהנחיית רבני הארגון ובאופן מיוחד, כדי שבהפעלתם יימנעו חילולי שבת. רכבי החירום עברו בדיקה מקיפה ומדוקדקת על ידי המכון הטכנולוגי.

ארגון ‘צוות הצלה’ מוקיר, מודה ומעריך את התורמים הנכבדים, שהקדישו מכספם הון רב, עבור רכישת רכבי ההצלה, לטובת תושבי ירושלים.

בצוות הצלה מזמינים את נדיבי העם בישראל ובתפוצות, להצטרף למשימה קדושה זו, ולהקדיש כלי הצלה נוספים לזכות יקיריהם.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן