קבוצת ‘נתיב פיתוח נדל”ן’ קיימה אירוע לרגל תחילת אכלוס פרויקט ‘נתיב ברמה’ ברמת בית שמש ד-3

באירוע הסרת הלוט מעל פרויקט 'נתיב ברמה' של קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן', שהוא הפרויקט השלישי שמתאכלס השנה ברמה ד', השתתפו ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב ר' שמחה גריידינגר וצוותי הבנייה של הקבלן המבצע, שהודות לפעילותם הפרויקט מגיע לישורת האחרונה של אכלוס הדיירים. רה"ע בית שמש: "יש לכם חלק משמעותי בפיתוח ובתנופת הבנייה של העיר בית שמש".

בהשתתפות ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך, סגן רה”ע ויו”ר ועדת תכנון ובנייה בעיר הרב שמעון גולדברג, יו”ר ובעלים של קבוצת ‘נתיב – פיתוח ויזמות נדל”ן’, סמנכ”ל הקבוצה שמוליק קליין וצוותי הבנייה, נפתח פרויקט ‘נתיב ברמה’ לאכלוס הדיירים לאחר תקופת הבנייה. מדובר בפרויקט יוקרתי של עשרות יח”ד שנבנו ברמת בית שמש ד-3, ברמת גימור גבוהה ואיכות בנייה בסטנדרטים הגבוהים של קבוצת נתיב. הפרויקט הינו השלישי שמתאכלס השנה ברמה ד’, לאחר שני פרויקטים בהיקף כולל של 524 יחידות, שכבר אוכלסו השנה על ידי הקבוצה – ‘נתיב בשדרה’ ברמת בית שמש ד-1 שכולל גם שטחי מסחר ו’צמרות נתיב’ ברמת בית שמש ד-2.

קבוצת נתיב עוסקת ביזמות נדל”ן מעל 30 שנה, כאשר בשנים האחרונות מובילה הקבוצה מספר רב של פרויקטים בהיקפים משמעותיים בעיר בית שמש. כעיר בעלת פוטנציאל משמעותי הנהנית מתנופת בנייה רחבה והגירה חיובית, קבוצת נתיב בבעלותו של יו”ר הקבוצה ר’ שמחה גריידינגר, לוקחת חלק ניכר מההתפתחות אותה חווה העיר. בימים אלה אף מקדמת החברה את בנייתה של שכונת מגורים שלמה בהיקף כולל של מעל ל-1,000 יחידות דיור חדשות שייבנו בבת אחת, לרבות מרכזי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור בהתאמה.

עכשיו, לאחר תקופת הבנייה, מגיעה הישורת האחרונה עם תחילת האכלוס של פרויקט המגורים היוקרתי והאיכותי ‘נתיב ברמה’ אותו הובילה הקבוצה בשנים האחרונות. באירוע תחילת האכלוס השתתפו כאמור אישי ציבור ונציגי חברות היזמות והבנייה. “יש לכם חלק משמעותי ונכבד בפיתוח ובתנופת הבנייה שחווה העיר בית שמש”, אמרה רה”ע בית שמש ד”ר עליזה בלוך. “שיתוף הפעולה שלכם עם העירייה לטובת העצמת הבנייה והגדלת ההיצע בעיר הוא עדות לשיתוף פעולה מוצלח ויעיל שתוצאותיו ניכרות בשטח. איתכם אנחנו בידיים טובות, ואני מודה לכם על שיתוף הפעולה והרוח היוזמתית שאתם מכניסים לעיר לטובת התושבים. יש לנו הערכה גדולה לפעילותכם ומאחלים עוד הרבה רגעים כאלה של התקדמות ותנופה”.

ר’ שמחה גריידינגר, יו”ר ובעלים של קבוצת ‘נתיב – פיתוח נדל”ן’, נשא דברים באירוע וציין לשבח את פעילותה של ראש העיר ושיתוף הפעולה היעיל עם מחלקות העירייה השונות. “הפרויקט שנשלם היום הוא עוד עדות לשיתוף הפעולה הפורה בין העירייה ליזמים. זו הסיבה שהעיר מלאה במנופים ובאווירה של התפתחות מואצת. לקשר בין העירייה ליזמים והקבלנים ישנה חשיבות גדולה בדרך לכל פרויקט ואנו מודים להם על כך. אנו שמחים ונרגשים לעמוד בפתיחת האכלוס של הפרויקט המיוחד, וכמובן שתנופת הבנייה ממשיכה ומתרחבת לפרויקטים נוספים שאנו מקדמים כל העת לטובת תושבי העיר הוותיקים, החדשים ואלה שבדרך להפוך לתושבים בזכות ההתפתחות של העיר”.

במהלך האירוע נשא דברים גם סמנכ”ל הקבוצה שמוליק קליין, שהרחיב על הפרויקט וההיבטים השונים של הבנייה הנרחבת של הקבוצה בעיר בית שמש.

פרויקט ‘נתיב ברמה’ נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מפרט טכני עשיר והתאמה מרבית לצביון החרדי של השכונה. לקבוצת ‘נתיב’ ניסיון של למעלה משלושה עשורים בתחום הנדל”ן, כאשר במהלך השנים הובילה הקבוצה בניית אלפי יח”ד ברחבי הארץ בסטנדרטים גבוהים. כיום החברה בונה רבות בעיר בית שמש, הנחשבת לאחת הערים המתפתחות ביותר בישראל, בקרית ים, מודיעין, גבעת שמואל, ועוד, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן