מינהל מוגבלויות משרד הרווחה סיירו בעיר

היום (רביעי) התקיים ביקור של מינהל מוגבלויות משרד הרווחה בעיר בית שמש יחד עם ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, סגנית ראש העיר וממונה על תחום הרווחה עו”ד רינה הולנדר, ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה גילה רונן וצוות שיקום מוגבלויות במנהל בראשות רקפת בן גיא. במהלך הסיור ביקרו המשתתפים במרכז למשפחות מאירהוף, מרכז יום בוגרים שיח סוד ובמעון יום שיקומי פתחיה. כמו כן, ביצעו היכרות עם העיר ונחשפו להזדמנויות ולאתגרים איתם מתמודד מינהל הרווחה כחלק מהמערך העירוני. את הביקור סיכמו במליאת העירייה וקיימו דיון מקצועי.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “כאן בבית שמש אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים גדולים בפיתוח היכולות העירוניות בתחום המוגבלויות. אני שמחה על הביקור ועל החשיבות הגבוהה שמשרד הרווחה רואה בשיתוף הפעולה עם העירייה בנושא ואני מודה לשותפות שלי בעניין סגנית ראש העיר רינה הולנדר וגילה רונן. לא במקרה המינוי הראשון שלנו היה גילה שמובילה את מינהל הרווחה להצלחות. נמשיך לפעול למען ילדי העיר כולם”.

סגנית ראש העיר וממונה על תחום הרווחה עו”ד רינה הולנדר: “הביקור של צוות כל כך בכיר ורחב מטעם מינהל המוגבלויות של משרד הרווחה בעירנו מעיד על האמון הרב שהמשרד נותן במינהל הרווחה שלנו, ובצדק. מינהל הרווחה שלנו נותן מענה מצוין לילדים ומבוגרים בעלי מוגבלות, ואולם הקושי הגדול הוא בהעדר מבנים והקצאות עבור מסגרות לבעלי המוגבלות. העליתי בפני נציגי משרד הרווחה את הנושא וביקשתי את סיוע המשרד במימון ובקידום הקמת מסגרות אשר יתנו פתרון ראוי לבעלי הצרכים המיוחדים בעיר. כמו כן הדגשתי כי יש צורך בשינוי חקיקה ובשינוי מדיניות בכדי שהקמת מסגרות עבור בעלי צרכים מיוחדים תהיה חובה על כל רשות. חובה עלינו כחברה לספק לבעלי צרכים מיוחדים פתרונות ראויים- ובעיניי דבר זה קודם לכל הקצאה או הקצבה אחרת”.

ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים גילה רונן: “מינהל הרווחה בבית שמש ממשיך בשותפות אמיצה עם משרד הרווחה לפתח מסגרות ושירותים נוספים בקהילה לטובת אנשים עם מוגבלויות. בסיום הביקור שהתקיים היום, נראה כי היתה הבנה מעמיקה של הצרכים והאתגרים העומדים לפתחה של בית שמש, לצד זה זוהו ההזדמנויות וכיווני פעולה נוספים שאותם נמשיך לפעול כדי לקדם וליישם”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן