אושר בוועדה המחוזית: מתחם מגורים, תעסוקה ומסחר יוקם בעיר

השבוע התקיים דיון בוועדה המחוזית בו הוחלט על הפקדת תכנית אשר תאפשר את הקמתן של מתחם מגורים, תעסוקה ומסחר יוקם על דרך יגאל אלון על ידי רמי לוי. על פי התכנית שאושרה, דרך יגאל אלון עתיד לעבור שדרוג משמעותי שיכלול הוספתן של 155 יחידות דיור, שטחי תעסוקה בגודל 15 אלף מ”ר, שטחי מסחר בגודל של כ-7 אלף מ”ר, אולמות קולנוע, גני ילדים, מבני ציבור ועוד. על תכנון המתחם אמונים משרד האדריכלים אדלמן, כהן- שנצר אדריכלים בהובלת שרון כהן שנצר ואלישע אדלמן.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך שנכחה בוועדה ציינה כי “מדובר באחת התכניות החשובות ביותר לפיתוח הכלכלי בעיר. האתגר שלנו הוא הפיכת מע”ר צפון לאזור מסחר, תעסוקה ודיור ולכן מבחינתי היא בעל ערך גבוה מאוד. בזכות תכנית זו העיר תצא לדרך חדשה. אנחנו מתרגשים להתחיל אותה למען עתיד העיר בית שמש”.

מהנדסת העיר ענבר וייס הוסיפה במהלך הוועדה כי “מדובר בתכנית חשובה ומבורכת, שתואמת את מדיניות התכנון ומגמות הפיתוח של צפון העיר. התכנית היא צעד נוסף בהתחדשות אזור צפון העיר, הפיכתו למרכז עירוני משמעותי לתושבי העיר וגם ליישובים מסביבה והיא עומדת בקנה אחד עם הצרכים העירוניים וקצב גדילתה של בית שמש”.

מצ”ב הדמיות של התכנית וכן תצלום אוויר. קרדיט: טריפל די הדמיות

מרחבי האתר
דילוג לתוכן