בדרך לסניף גדול: הביטוח הלאומי מגדיל את השירות בעיר בית שמש

שר הרווחה: סניף המשנה הוא בדרך להפוך לסניף ראשי

לאחר לחצים להרחבת השירות שהפעילה ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך על הביטוח הלאומי ובמסגרת מדיניות הרחבת שיפור השירותים שנעשה בביטוח הלאומי בכל הארץ , התקיים טקס להשקת הרחבת נקודת השירות של הביטוח הלאומי בסניף בית שמש. השינוי נעשה מתוך מחשבה על גודל האוכלוסייה והצורך במענה סוציאלי נגיש ונוח עבור האוכלוסייה. הסניף יעניק שירות מקיף וסיוע למעל ל-150 אלף אזרחים מהעיר ומהיישובים בסביבה. ניתן יהיה לקבל במקום שירות בנושאים שונים ורחבים יותר, וביניהם: קצבאות ודמי ביטוח, הגשת בקשות לקצבאות אבטלה, מילואים, הבטחת הכנסה, סיעוד ובנוסף: מסירת והגשת מסמכים, קבלת אישורים, קוד סודי לאתר המידע האישי ועוד. במהלך האירוע ציין שר הרווחה מאיר כהן כי סניף המשנה בבית שמש נמצא בדרך להפוך לסניף ראשי, דבר שייטיב עם תושבי העיר. כמו כן, בקרוב יתווספו מספר עמדות של ביטוח לאומי ברחבי העיר.

מאיר כהן, שר הרווחה והביטחון החברתי אמר “העיר בית שמש צומחת בצורה מרשימה וזה בא יחד עם אתגרים שאנחנו מחויבים לטפל בהם ולכן השקענו הרבה מחשבה ומאמצים בעיר בשנה האחרונה. גם תקציב גדול בהחלטת ממשלה לשדרוג שירותי הרווחה וגם בבניית בריכה טיפולית, מעון יום שיקומי ומרכז רב שירותי ועכשיו בפתיחת סניף משנה ועוד נקודת שירות, אני מתרגש היום לחנוך את הסניף משנה החדש של הביטוח הלאומי בעיר, אנחנו מרחיבים את השירותים לאוכלוסיה בבית שמש ובאיזור, העיר היא סמל של שותפות פורייה בין חרדים, מסורתיים, דתיים לאומים וחילונים, אני מודה לראש העיר הג׳ עליזה בלוך, מנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר, ומנהל הסניף ברוך מרום”

מאיר שפיגלר, מנכ”ל הביטוח הלאומי: ״העיר בית שמש התפתחה רבות עם השנים ועתידה להיות אחת הערים הגדולות בישראל ולכן לא מן הנמנע שהביטוח הלאומי מרחיב את שירותיו לתושבי האזור. הביטוח הלאומי הוא העוגן החברתי הסוציאלי החשוב ביותר במדינת ישראל והוא קשוב לצרכי האוכלוסייה כחלק מהמדיניות שלנו להרחבת השירותים, נגישותם ושיתופי פעולה עם גורמים שונים בעיר לטובת תושבי העיר״.

“המשימה שלנו היא לשפר את איכות חייהם של התושבים בכל המובנים ולייצר קדמה משמעותית בכל הקשור לשירות לתושב”, ד”ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש, “כל שירות חדש שמוצע לתושבי העיר בית שמש הוא חיובי ומבורך. מדובר בצעד בדרך הנכונה ואני מודה לשר הרווחה מאיר כהן על פועלו בנושא זה. נמשיך לפעול יחד לשיפור בתחום חשוב זה לצד משרד הרווחה והביטוח הלאומי”.

ד”ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: “המשימה שלנו היא לשפר את איכות חייהם של התושבים בכל המובנים ולייצר קדמה משמעותית בכל הקשור לשירות לתושב. כל שירות חדש שמוצע לתושבי העיר בית שמש הוא חיובי ומבורך. מדובר בצעד בדרך הנכונה ואני מודה לשר הרווחה מאיר כהן על פועלו בנושא זה. נמשיך לפעול יחד לשיפור בתחום חשוב זה לצד משרד הרווחה והביטוח הלאומי”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן